Umowy
MARKETINGOWE
W zakresie prawa umów dotyczących szeroko pojętych działań marketingowych oraz kwestii autorsko-prawnych, nasze doświadczenie obejmuje w szczególności:
- przygotowywanie i opiniowanie umów na wykonanie kampanii promocyjnych i wizerunkowych dotyczących istotnych projektów inwestycyjnych realizowanych w Polsce w ostatnich latach, zakres kampanii obejmował każdorazowo takie elementy jak: przygotowanie i komercyjne rozpowszechniania za pośrednictwem TV, Internetu i na płytach DVD/Blue-Ray filmów promocyjnych, przygotowywanie profesjonalnej dokumentacji zdjęciowej, przygotowanie i obsługa fanpage’ów w serwisie Facebook, kont w innych serwisach społecznościowych, takich jak: Tweeter i Instagram,
- przygotowywanie umów związanych z organizacją i promocją wydarzeń kulturalnych oraz związanych z modą, w tym umów dotyczących organizacji wystaw, przygotowywania materiałów promocyjnych (katalogów, dedykowanych serwisów www), przygotowywania profesjonalnych sesji fotograficznych oraz umów związanych z komercyjnym wykorzystaniem wizerunku, umów o organizację i sponsorowanie pokazów mody i ich promocję w Internecie, w tym w serwisach społecznościowych i kanałach TV internetowej,
- przygotowanie umów związanych z budowaniem programów współpracy dla organizatorów turystyki realizujących imprezy turystyczne w oparciu o rejsy czarterowe,
- przygotowywanie umów najmu powierzchni reklamowych, banerów, ekspozycji, reklam na nośnikach, na powierzchniach komercyjnych, w tym umów barterowych,
- przygotowanie umów na organizację imprez masowych, w tym np. pokazów lotniczych połączonych z wydarzeniami towarzyszącymi tj. targami lotniczymi, pokazami statycznymi statków powietrznych, zapleczem gastronomicznym i handlowym (w tym stoiskami handlowo-promocyjnymi) oraz wydarzeniami o charakterze rozrywkowym, w tym koncertami.